søndag den 2. december 2012

Jeg magter det ikke

Jeg får det værre. det er mega nederen.
Jeg høre stemmer dagen lang. Jeg kan ikke finde ud af hvad der er mine tanker mere og hvad der er stemmer inde i hovedet. Det er så belastende for det er bare hele tiden. om og om igen. :meget sur:

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv.
Medicinsk kan de nok ikke gøre mere for mig. Vi har stort set prøvet alt. Det hjælper i starten og så hjælper det ikke mere. Så bliver jeg øget og så hjælper det. Og så når jeg til max dosis som jeg er nu og så igen hjælper det lidt tid og nu igen hjælper det igen ikke. Jeg får også seruquel 1 gang om dagen om aftenen en time inden jeg går i seng.
JEg skal til at tage det om eftermiddagn også når jeg er færdig med at køre bil da det kan sløve en. Da det dæmper det lidt. MEn det tager desværre ikke det helt.
JEg er i syv sind. Skal jeg virkelig leve med det her resten af livet unden de kan gøre noget. det er frustrerende. For hvad gør man lige???!!!!!????

Humøret daler stille, men alligevel hurtigt. Og skæretrangen sniger sig ind over mig. Idag har den faktisk været meget voldsom. Meget svær at stå imod. var tæt på at gå ud på badeværelset og tage en skraber og skille den ad.

billederne tager til. Det er forskellige ting. Meget om voldtægten. Nu også monster. Og den grønne hånd der har været der tidligere. Mange drømme der ødelægger min søvn.

JEg hader det.
Jeg er ødelagt. Tankerne om selvmod sniger sig ind. JEg kan ikke styre det. Det er jo ikke det jeg vil. Eller vil jeg??? Jeg kan ikke finde ud af det...... vil jeg.,,, vil jeg ikke leve.... :forvirret: tankerne er der..... det er skræmmende. :graeder:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar