lørdag den 22. december 2012

OCD'en driller mig

min OCD driller mig.........

Når jeg laver mad skal den stå på et lige tal.... 2,4 eller 6...... det er bøvlet hvis det koger for meget. eller hvis man skal lave det på svag varme fx....... eller middel varme.... for middel varme er ovre 3. men er nød til at bruge 2. el 4 der.....
gør det bere bøvlet.

Når jeg vasker hænder gør jeg det på en bestemt måde.. sådan hurtigt køre jeg hænderne over hinanden håndfladerne mod hinanden. så der kommer varme.... og det giver et sus. jeg skal gøre sådan.
Ellers er det ikke ordentligt og det giver rod i hovedet ellers.......... nogle gange kan jeg lige gøre det alm. Men så kigger jeg på vandet og bliver rastløs og føler jeg skal gøre det om.

Jeg har haft det meget med jeg ikke kan give hånd. Det er blevet meget bedre. men ikke over for alle..
Det har også lidt at gøre med at jeg giver hånd for ikke at være unormal og for at folk ikke skal kigge mærkeligt på mig. ...... Det er flovt.... Så derfor giver jeg ofte hånd selv om det giver kaos i hovedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar