onsdag den 10. juli 2013

Råb og skrig

Jeg hvisker, Jeg råber
Men stemmerne råber højere. 
Larmen i mig hoved er højt
Hver min, hver time, hver dag
Jeg må råbe for at overdøve stemmerne
Jeg råber for at i kan høre mig
Men ingen kan høre mig

jeg hvisker stille
Sidder og græder for mig selv
rokker til larmen i hovedet. 
Jeg er alene med min indre dæmoner
Jeg er defekt. 
Jeg burde være okay
Men det er jeg ikke. 

Skyggerne på væggene fare rundt
Jeg kigger rundt i rummet
Døde mennesker står over det hele
Edderkopper på væggene
Slanger i krogene
Jeg mærker hvordan det kribler rundt på kroppen
Jeg kløer og kløer men intet hjælper

Jeg sidder i trance
Falder ind i min krop
Lytter til stemmerne
Prøver at gå imod dem
Prøver ikke at forfølge deres ord. 
Det er en kamp
En kamp hver dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar