lørdag den 22. december 2012

Stemmerne overtager

Nu tager den kvinde stemmer godt nok for meget over....

Hun er begyndt at sige jeg skal gå fra min kæreste. Igår var jeg ked af det fordi kæresten virkede sur... og så begyndt stemmen helt vildt inde i hovedet på mig...... blev rigtig ked af det. sagde ikke noget til min kæreste der.

Senere da vi gik i seng fortalt jeg det til kæresten og begyndte og græde igen... stemmen kom igen og sagde det samme.

Kæresten sagde. prøv at sige til dig selv "du er ikke syg". Det kan hjælpe med at kontrolere stemmerne. Jeg sagde til mig selv inde i hovede jeg er ikke syg..... Men stemmen råbte igen "du er syg, du er syg" og hun blev ved.
Jeg græd og græd.
Kunne ikke sove. Fik selvmordstanker. Magter det ikke mere. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Den Forbandet møg stemme skal ikke styre mig... Men det er så svært.
JEg ved ikke hvad jeg skal gøre.

Det tog længe før jeg faldt i søvn.
Vi satte ipoden til puden (der er højtailer i) og jeg lytteede til det og faldt til sidst i søvn uden pn.

Jeg har kontaktt min behandler i dag. Hun snakker med min psykiater i morgen hun kunne ikke få fat i hende i dag og får snakket medicin med hende. om jeg skal have noget mere. For jeg får ikke nok. Og jeg får max dosi i det jeg får så der kan jeg ik få mere så de må kombinere. :clueless:

Jeg magter ikke mere........ er træt. Kunne græde....... :graeder:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar