onsdag den 4. november 2015

Facadens mester :/

Facadens mester.....
Jeg går med smart og moderne tøj. Sætter håret og lægger en flot makeup. Pudser brillerne og gør mig klar....
Møder folk med smil på læben. Griner og smiler - når det er det rette tidspunkt. Prøver at være åben for snak.
Holder mit hjem rent og pænt. - så alting ser så normalt ud som muligt. at jeg er stærk. At jeg er en figther, der har styr på tingene.
Men inden i er jeg helt ødelagt. Jeg er svag. Jeg er syg.
Jeg er i stemmerne og tvangstankernes magt.
Alle billeder og syner skræmmer mig.
Depressionen tærre på mig og jeg sover nærmest hele tiden. Eller også sidder jeg og græder. Og alt virker bare så håbløst.
Bliver spurgt til mine drømme.... Jeg havde drømme - Men de er blevet revet fra mig. Revet itu og sat ild til og brændt på bålet mens jeg grædende så til.
Skal til møde i morgen.... Og igen vil jeg stå op. Tage mit smarte og moderne tøj på så jeg ligner en på 23. Ligge en flot make up. Pudse brillerne. Tage de ny sko på og afsted. Men jeg vil være nervøs så det sidder helt ude på tøjet. Og tårene vil presse sig på....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar